Yemekhane Hizmetleri Hakkında Duyuru

  • Personel ve öğrencilerimizin yemekhane hizmetlerinden faydalanabilmesi için personel kimlik kartı veya öğrenci kimlik kartı, banka kartı veya kredi kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Kimlik kartı yanında olmayan personel ve öğrencilerin yemekhaneden faydalanması mümkün olmamaktadır. Öğrencilirimiz rezervasyon işlemlerini Cuma günleri hariç diğer günler bodrum katta bulunan yükleme kioskundan veya https://akillikart.mehmetakif.edu.tr/         internet adresinden  yapabilmektedirler.
  • Sistemin çalışma şekli ile ilgili dosya ek'te sunulmuştur. Tüm personelimiz ve öğrencilerimize Duyurulur.





 
DİĞER DUYURULAR
25-09-2017
25-09-2017
25-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
21-09-2017
21-09-2017
21-09-2017
19-09-2017
18-09-2017
Tüm Duyurular