Yemekhane Rezervasyon İşlemleri

Personel ve öğrencilerimizin yemekhane hizmetlerinden faydalanabilmesi için personel kimlik kartı veya öğrenci kimlik kartı, banka kartı veya kredi kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Kimlik kartı yanında olmayan personel ve öğrencilerin yemekhaneden faydalanması mümkün olmamaktadır. Öğrencilerimiz rezervasyon işlemlerini cuma günleri hariç hafta içi günlerde Yüksekokulumuzun bodrum katında bulunan yükleme kioskundan veya https://akillikart.mehmetakif.edu.tr/ internet adresinden yapabilmektedirler. Yemekler hafta içi günler saat 11:45-13:30 arasında verilmektedir.

Sistemin çalışma şekli ile ilgili dosya ek'te sunulmuştur. Tüm personelimiz ve öğrencilerimize Duyurulur.

https://www.youtube.com/watch?v=AuwuM_gsTag





 
DUYURU İLE İLGİLİ DOSYALAR
 
DİĞER DUYURULAR
19-01-2018
17-01-2018
16-01-2018
15-01-2018
15-01-2018
10-01-2018
10-01-2018
10-01-2018
10-01-2018
09-01-2018
Tüm Duyurular