Yemekhane Rezervasyon İşlemleri

Personel ve öğrencilerimizin yemekhane hizmetlerinden faydalanabilmesi için personel kimlik kartı veya öğrenci kimlik kartı, banka kartı veya kredi kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Kimlik kartı yanında olmayan personel ve öğrencilerin yemekhaneden faydalanması mümkün olmamaktadır. Öğrencilerimiz rezervasyon işlemlerini cuma günleri hariç hafta içi günlerde Yüksekokulumuzun bodrum katında bulunan yükleme kioskundan veya https://akillikart.mehmetakif.edu.tr/ internet adresinden yapabilmektedirler.

Sistemin çalışma şekli ile ilgili dosya ek'te sunulmuştur. Tüm personelimiz ve öğrencilerimize Duyurulur.

https://www.youtube.com/watch?v=AuwuM_gsTag





 
DUYURU İLE İLGİLİ DOSYALAR
 
DİĞER DUYURULAR
25-09-2017
25-09-2017
25-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
21-09-2017
21-09-2017
21-09-2017
19-09-2017
18-09-2017
Tüm Duyurular