Yüksekokulumuzun misyonu, vizyonu ve değerleri doğrultusunda, ulusal ve bölgesel kalkınmaya odaklanmış, uluslararası tanınırlığa ve saygınlığa sahip girişimci bir yüksekokul olmak için Toplam Kalite Yönetim anlayışı çerçevesinde tüm eğitim, araştırma ve yönetim süreçlerimizi iç ve dış paydaşlarımızın katkılarıyla iyileştirerek sürekli gelişimi sağlamaktır.
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama












(1) Yüksekokul stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin değerlendirilmesi ve kalitesinin geliştirilmesi ile ilgili kurumun iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak, kurumsal göstergeleri tespit etmek ve bu kapsamda yapılacak çalışmaları Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından belirlenen usul ve esaslar doğrultusunda yürütmek ve bu çalışmaları Yüksekokul yönetim onayına sunmak,
(2) İç değerlendirme çalışmalarını yürütmek ve kurumsal değerlendirme ve kalite geliştirme çalışmalarının sonuçlarını içeren yıllık kurumsal değerlendirme raporunu hazırlamak ve senatoya sunmak, onaylanan yıllık kurumsal değerlendirme raporunu Üniversite’nin internet sayfasında kamuoyuna duyurmak,
(3) Dış değerlendirme sürecinde gerekli hazırlıkları yapmak, Yükseköğretim Kalite Kurulu ile dış değerlendirici kurumlara her türlü desteği vermek,
(4) Her yıl periyodik olarak, bir sonraki takvim yılı başına kadar, kendi yıllık iç değerlendirme raporunu, periyodik gözden geçirme sonuçlarını dikkate alarak, bir sonraki takvim yılı için iş takvimini, iyileştirme eylem planlarını oluşturmak ve yürütmek,
(5) Çalışmalarında ve raporlamalarında Yüksekokul düzeyinde standardı sağlamak için bölümlerden gelen verileri raporlaştırmak,
(6) İç ve dış değerlendirme raporlarında ortaya çıkan ve iyileştirmeye ihtiyaç duyulan alanlarla ilgili iyileştirme çalışmaları yapmaktır.
05.10.2022
05.10.2022
06.10.2022
18.01.2023
01.02.2023
11.03.2023
11.03.2023
01.03.2023
09.05.2023
10.05.2023
10.11.2023-Uzaktan Bağlantılı Çevrim İçi Toplantı
15.11.2023
15.11.2023
16.11.2023
17.11.2023
13.02.2024
20.02.2024
03.07.2024
18-09-2024
18-09-2024
05.02.2025
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
04.05.2023
Birim kalite güvencesi sistemi kapsamında, Üniversitemiz 2022-2026 Stratejik Planı ile uyumlu olarak insan kaynaklarını, fiziki mekânların ve eğitim ortamlarını yüksekokul misyonumuzu ve vizyonumuzu gerçekleştirmeye yönelik verimli ve etkili bir şekilde kullanımını hedeflemektedir.
Yüksekokulumuzda kalite güvencesi sistemiyle ilgili çalışmalar, Üniversitemiz https://kalite.mehmetakif.edu.tr adresinde belirtilen hedeflere uyumlu olarak, Bölüm Başkanlarımız, Anabilim Dalı Başkanlarımız, Kurul-Koordinatörlüklerimiz ve Birim Kalite Komisyonumuz tarafından eş güdümlü olarak yürütülmektedir. Üniversitemizin yıl içerisinde gönderdiği bölüm-birim değerlendirmeleri yüksekokulumuz akademik birimleri ve bölüm başkanlıklarımız tarafından değerlendirilmekte ve bu değerlendirme sonuçları kapsamında kalitenin arttırılmasına ilişkin konular gözden geçirilmektedir.
Öğrencilerimiz, ÖDEMER (Öğrenci Destek Merkezi) aracılığıyla taleplerini ve şikâyetlerini bize ulaştırabilmektedir (ÖDEMER)
Diploma ekinde, mezuniyet tarihi, diploma numarası, alınan derecenin düzeyi, içeriği ve kullanım alanları, Üniversitenin eğitim-öğretim ve değerlendirme esasları ile ulusal eğitim sistemi hakkında bilgiler yer alır. Diploma eki; Avrupa Komisyonu, Avrupa Konseyi ve UNESCO/CEPES tarafından geliştirilen bir model temel alınarak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından Öğrenci İşleri Bilgi İşletim Sistemine göre elektronik ortamda hazırlanır ve Öğrenci İşleri Daire Başkanı tarafından e-imza/ıslak imza ile imzalanır.
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Yüksekokulumuz akademik birimlerinde yürütülen lisans programlarının eğitim ve öğretim amaçları ve program çıktıları “Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ)” içerisinde değerlendirilmekte ve ayrıca alana özgü yeterlilikler de göz önünde bulundurulmaktadır. Eğitim öğretim programları, “Avrupa Yükseköğretim Alanı Yeterlikler Çerçevesi” kapsamında geliştirilmiş olan TYYÇ ile belirlenen hedeflere göre yapılmaktadır. Örneğin; ders kredileri, “Türkiye Yükseköğretim Yeterlikleri Çerçevesi'nde belirlenen ve program bazında öngörülen bilgi, beceri ve yetkinliklerin kazandırılmasına dayalı öğrenci iş yükü esas alınarak kredilendirilmekte ve eğitim öğretim programları, dönem başına 30 AKTS olarak uygulanmaktadır. Lisans programlarının bulunduğu akademik birimler hakkında detaylı bilgiye https://obs.mehmetakif.edu.tr/oibs/bologna/ adresinden ulaşılmaktadır. Programların TYYÇ ilişkisine https://obs.mehmetakif.edu.tr/oibs/bologna/ adresinden ulaşılabilmektedir.
Yüksekokulumuzda yürütülen eğitim ve öğretim faaliyetlerinde öğrenci iş yüküne dayalı tasarım, YÖKAK ve AKTS dikkate alınarak belirlenmektedir. Yüksekokulumuzda AKTS hesaplanmasında, 30 AKTS 1 yarıyıllık iş yüküne, 60 AKTS 1 yıllık iş yüküne karşılık gelmektedir. Programların eğitim amaçları ve program çıktıları öğrenim sürecinde öğrencinin program çıktılarına dayalı öğreneceklerini ölçülebilir biçimde sunmak üzere planlanmaktadır. AKTS’ler kamuoyuna açık olarak üniversitemiz resmî web sayfasında yer alan “AKTS Bilgi Paketi” adı altında, https://obs.mehmetakif.edu.tr/oibs/bologna/ adresinde Yüksekokulumuzun akademik birimlerine ait alt başlıklarda duyurulmaktadır.
Yüksekokulumuz tüm akademik birimlerinde Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS) çalışmaları devam etmektedir (https://obs.mehmetakif.edu.tr/oibs/bologna/). Ayrıca Yüksekokulumuz yapmış olduğu ulusal ve uluslararası protokoller aracılığıyla öğrenci öğrenim hareketliliğine katkı sağlamaktadır
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
Dosya Açıklama
İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ YAPILAN KURUM | İMZA TARİHİ | GEÇERLİLİK SÜRESİ |
Nokta Gümrük Müşavirliği Hizmetleri Dış Tic. Yön. Dan. Nak. İnş. Mob. San. ve Tic. A.Ş. | 1 Mart 2021 | 5 Yıl |
Mutlu Makina Mermer Makinaları İmalat San. Tic. Ltd. Şti. | 5 Ocak 2022 | 3 Yıl |
LAYSOS Yazılım Reklam Paz. Bil. Dan. San. Tic. Ltd. Şti. | 1 Eylül 2022 | 3 Yıl |
Softalya Yazılım Ltd. Şti. | 1 Eylül 2022 | 3 Yıl |
Simple Elektrik Elektronik Arge Eğitim İnşaat Medikal San. ve Tic. Ltd. Şti. | 2 Kasım 2022 | 3 Yıl |
Piksel Akademi | 7 Aralık 2022 | 5 Yıl |
Oryantasyon (Uyumlandırma) Eğitimi 11.10.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/11138/oryantasyon-uyumlandirma-egitimi
Yüksekokulumuz Akademik Kurul Toplantısı 04.10.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/11080/yueksekokulumuz-akademik-kurul-toplantisi
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yüksekokul Kurul Toplantısı 06.09.2023
Gümrük İşletme Anabilim Dalı Toplantısı 11.08.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/10607/guemruek-isletme-anabilim-dali-toplantisi
Bucak Zeliha Tolunay Yüksekokulunda Yüksekokul Müdürü Devir Teslim Töreni 26.07.2023
Rektörümüz, Rektör Yardımcılarımız ve Rektör Danışmanlarımızı Ziyaret 20.06.2023
Öğrencilerimizin Üniversiteler Arası Sportif Dron Yarışması Başarısı 26.05.2023
2023 Spor Toto Veteranlar Türkiye Judo Şampiyonası Başarılarımız 25.05.2023
Gümrük İşletme Bölümü Toplantısı 18.05.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/10167/guemruek-isletme-boeluemue-toplantisi
Erasmus+ Personel Hareketliliği 12.05.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/10149/erasmus-personel-hareketliligi
Son Sınıf Öğrencilerinden Yüksekokulumuza Ziyaret 04.05.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/10132/son-sinif-oegrencilerinden-yueksekokulumuza-ziyaret
Kalite Güvencesinin Kültürü İnşasında Yükseköğretim Öğrencilerinin Rolü 04.05.2023
Bucak Ticaret ve Sanayi Odası'na Ziyaret 03.03.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9741/bucak-ticaret-ve-sanayi-odasina-ziyaret
Akademik Kurul Toplantısı 03.03.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9736/akademik-kurul-toplantisi
Ziyaret 03.03.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9733/ziyaret
2023 Yılı Kurumsal Akreditasyon Programı (KAP) hazırlık çalışmaları 24.02.2023
Deprem Yardım Kampanyası 06.02.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9473/deprem-yardim-kampanyasi
Birim Kalite Kurulu Toplantısı 01.02.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9461/birim-kalite-kurulu-toplantisi
Gümrük İşletme Öğrencilerimiz için Serbest Bölgeye Teknik Gezi Düzenlendi 16.01.2023
Rock Konseri 12.01.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9338/rock-konseri
Bölüm Başkanları ve Sınıf Temsilcileri ile Toplantı 12.01.2023
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9336/boeluem-baskanlari-ve-sinif-temsilcileri-ile-toplanti
HappyMoon Stone ve Yüksekokulumuz Arasında İşbirliği Protokolü İmzalandı 12.01.2023
Batı Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü ile Görüşme 09.01.2023
Bucak Zeliha Tolunay Yüksekokulunda Yüksekokul Müdürü Devir Teslim Töreni 04.01.2023
Yönetim Bilişim Sistemleri 1. Sınıf Öğrencilerimiz ile Tanışma Etkinliği 14.12.2022
Tasarım Odaklı Düşünce (Design Thinking) 07.12.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/9117/tasarim-odakli-duesuence-design-thinking
Gençlerin Ruh Sağlığını Güçlendirme Planı kapsamında Söyleşi ve Tanıtım Programı 23.11.2022
Deprem Anı Çök-Kapan-Tutun Tatbikatı 11.11.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8959/deprem-ani-coek-kapan-tutun-tatbikati
Sektör Hakkında Söyleşi 04.11.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8900/sektoer-hakkinda-soeylesi
Muhasebe ve Finans Yönetimi Bölüm Temsilcileriyle Toplantı 01.11.2022
Organ Bağışı Haftası 02.11.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8848/organ-bagisi-haftasi
26 Ekim 2022 tarihinde Gümrük İşletme 1. Sınıf Öğrencileri ile Tanışma, Kaynaşma ve Oryantasyon Toplantısı Yapılmıştır. 27.10.2022
Erasmus Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı 18.10.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8755/erasmus-degisim-programi-bilgilendirme-toplantisi
2022-2023 Güz Dönemi Gümrük İşletme Bölüm Toplantısı 05.10.2022
Memnuniyet Anketi 13.10.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8690/memnuniyet-anketi
Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri Bölümü Kurul Toplantısı 12.10.2022
Gümrük İşletme 1. sınıf öğrencileri için Tanışma, Kaynaşma ve Oryantasyon Toplantısı 24.10.2022
Uyum (Oryantasyon) Programı 06.10.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8610/uyum-oryantasyon-programi
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölüm Toplantısı 06.10.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8608/yoenetim-bilisim-sistemleri-boeluem-toplantisi
Gümrük İşletme Bölüm Toplantısı 06.10.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8604/guemruek-isletme-boeluem-toplantisi
2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Akademik Kurul Toplantısı 05.10.2022
Birim Kalite Kurulu Toplantısı 31.08.2022
https://ztyo.mehmetakif.edu.tr/duyuru/8305/birim-kalite-kurulu-toplantisi
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
Hassas Görev Formu EK-1
EK-2